GNC Mİ ? SOLGAR MI ? HANGİSİ DAHA İYİ ?

EVEET........Karşımızda o kafaları kurcalıyan muhteşem soru GNC mi SOLGAR mı daha iyi????

Tabiki bu soruya kesin şu marka diğerinden daha iyidir diye bir cavap vermek diğerine gerçektende haksızlık olur düşüncesindeyim benim bilindiğim kadarıyla hem GNC hem SOLGAR ikiside amerikan firması ve sanırım ikisininde üretim teknolojisinin birbirlerinden öyle çokda üstün bi yanı yok ama yine bildiğim kadarıyla GNC 1935 yılında kurulmus SOLGAR ise 1947 yılında kurulmuş eğer size göre bir ölçü ise aralarında kuruluş yılı itibariyle 12 yıllık bir fark sözkonusu tabi bu farkın kalitede nekadarlık bir fark yaratacağı tartışılır elbette. internette araştırdığınızda çoğu forumda yok GNC daha iyi yok SOLGAR daha iyi diye birçok yorum bulabilirsiniz tabiki ama bu tür yorumlar genelde bireylerin kullanmış oldukları 1 veya 1 kaç ürünün kendilerinde o anda yarattığı veya hissettirdiği duygulara göre yazılmış yorumlar olduğu kanaatindeyim.Burdan demek istediğim şuki hem solgar olsun hem gnc olsun alanlarında kendilerini kanıtlamış 2 büyük firma durumundalardır elbetteki birinin ürettiği bir ürünün bir benzeri diğerindede mevcuttur.Aynı ürünün hem GNC hemde SOLGAR versiyonunu kullanan bir kişi GNC den daha memnun kaldım diyebilir veya SOLGAR dan daha memnun kaldım diyebilir bu olay herzaman olsıdır amatabiki bu birinin diğerinden çok daha üstün olduğunu göstermez.

Tabiki insanların birbirlerine GNC mi yoksa SOLGAR mı gibi soruları sormalarını oldukça normal karşılamak gerektiği düşüncesindeyim neticede insanlar kendilerine en faydalı olabilecek en güvenilir olanını bulma çabası içerisindedirler,ama benim düşüncem bunu genelde ürün bazında yaparlarsa istedikleri cavaba daha hızlı ulaşabilirler. Yani şu üründe hangi markayı tavsiye edersiniz gibi sorular yada şu amaçla kullanmak için hangi markanın ürününü tavsiye edersiniz gibi sorular sormaları GNC mi SOLGAR mı sorusuna göre çok daha mantıklı ve sonuca ulaştırabilir olacaktır.

Ama burada en doğru cevabı bu iki markanında aynı amaçlı iki ürününü alıp kullanıp sizde yarattığı etkilere göre tabiki siz verebilirsiniz ve verdiğiniz cevaptanda kuşkusuz hiç şüpheniz dahi olmaz.:))

Not: Bu konuya yapacağınız her türlü yorum kesintisiz yayınlanacaktır.Özellikle bu markaların kullandığınız ürünleri varsa lütfen yorumlarınızı diğer kullanıcıları daha iyi aydınlatmamız için bizden esirgemeyin.Katkılarınız için şimdiden teşekkür ederiz.

11 yorum:

  1. vejetaryen glucosamine Türkiye'de edinilebiliyor mu?
    Amerika'da 2 türü olduğunu gördüm mısırdan yapılan ve bir çeşit mantardan yapılan. bunları burada bulabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  2. araştırmış ki konuşan1/01/2014

    solgar aslında araştırmalara göre daha doğal, başka doğal markalarda var, GNC ise moleküler yapı itibarıyla daha sağlam ürünleri seçiyorlar. Ancak bizim ülkemizdeki kalitesiyle abd deki arasında fark olduğunu söylüyorlar. Kimya fakültesinde arkadaşları olanlar araştırtabilir.

    YanıtlaSil
  3. Adsız1/01/2014

    Ben hem solgarın hemde gnc nin glucosamine ilaçlarını kullandım gnc nin ki daha etkili oldu.Ağrılarım azaldı.

    YanıtlaSil
  4. Solgar ve genc kullandım solgar daha güvenilir ve temiz geldi pisikolojik ve çevre duyumlarından solgar içince daha yararı olcagına inanarak içiyorum. gnc içince zamanımı ve paramı boşa harcadım hissi geliyor

    YanıtlaSil
  5. ressam5/11/2014

    ben bu ikisinide uzun yıllar kullandım, her ikisinin multivitaminini, b vitaminini, proteinini... Solgar ın proteininin bile gnc den daha etkili olduğunu gördüm. Ancak her çeşit kapsamlı protein tozu sporcu destek ürünlerindedir tabi. GNC o kadar reklam kokan hareketler yapıyor ki, denetime de solgar kadar tabi değil, o yüzden hardline ve genrisenin gnc den daha kaliteli güvenilir olduğunuda söyliyebilirim. Gnc nin içinde birçok marka var, Gnc satış firması, toptancı zaten, migros markalı ürünler gibi ürünleride.

    Arkadaşınız varsa kimyager piyasadaki ürünleri labaratuvarlarda test ettirsin, etkin maddenin gücü ve kimyasal yapay maddelerden arınıklığını araştırsın sonuçlar ummadığınız markaları yukarıya çıkarırken, hiç düşünmeyeceğiniz markaları alaşağı ediyor. Aynen marketlerdeki et, süt ürünlerinde uygulanan politikalardaki sonuçlara benziyor. Yanlız ülkemiz bu piyasada hala geride, ya denetimi yapılan türkiye'nin ortak olduğu ürünleri kullanın ya da çok mükemmel bilinmeyen markalar var, yurt dışından hemde ucuza getirtin, son birşey daha söyleyim daha fazlası yasaktır, gnc milletimizi kandırıyor.

    YanıtlaSil
  6. Solgar bu işin sonu,başka söze gerek yok,Solgarı tek geçerim.

    YanıtlaSil
  7. Bende solgar multi vitamin kullanıyorum. Doğal mı onu merak ediyorum arkadaşlar

    YanıtlaSil
  8. nutrılıte nutrıway.... 1938 yılında sektore baslamıs ve hala paketlemedagıtım dahıl fason uretımı olmayan ve %100 organık tarım yapan sırket

    YanıtlaSil
  9. Solgar kore ginseng ve gnc ginseng kullandım, arada fark hissettiniz mi derseniz gnc bana mental anlamda çok çok iyi geldi, solgarım ginsenginde ise açıkça söyliyeyim hiçbir farklılık gözlemlemedim kendimde, fakat gnc mağazaları kapandığından dolayı şuan ürünü temin edemiyorum, artık yurt dışından bir yerde getirdeceğim bir şekilde..

    YanıtlaSil
  10. GNC Bence daha etkili 2yıldır diz ve eklem ağrılarımı dindiriyor.

    YanıtlaSil